Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29
Příměstský tábor 29. - 30. 10. 2024
30
Příměstský tábor 29. - 30. 10. 2024
Přepravní opatření - Plumlovská ulice, Prostějov
31
Přepravní opatření - Plumlovská ulice, Prostějov
1
Dýňová stezka 2024
2
ZD Kokory - prodej masných výrobků 2.11.2024
3
Beseda s důchodci 3. 11. 2024
4 5
Tenisový kurt - zazimování
6 7
Veletrh Stavotech Olomouc
8
Veletrh Stavotech Olomouc
9
Veletrh Stavotech Olomouc
Fotbalové utkání 9. 11. 2024
10
11
Svatomartinské hody - Kuchyně J&S
12 13
Výlukový jízdní řád - ČD 13.11.2024
14 15
Průvod světýlek 15.11.2024
Česká pošta Kralice na Hané - krátkodobá uzavírka 15. 11. 2024
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
Rozsvícení vánočního stromu 2024
30
Adventní posezení 2024
1
Drobečková navigace

Úvod > Úřad městyse > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.
Adresa elektronické podatelny: obec@kralicenahane.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Městys Kralice na Hané
Masarykovo náměstí 41
798 12 Kralice na Hané

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Po, Út, Čt      08:00 - 15:00
St     08:00 - 17:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)