Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
24
Krátkodobá změna otevírací doby České pošty Kralice na Hané
25
Krátkodobá změna otevírací doby České pošty Kralice na Hané
26
Krátkodobá změna otevírací doby České pošty Kralice na Hané
Omezený provoz v ulici Tyršova
27
Krátkodobá změna otevírací doby České pošty Kralice na Hané
Omezený provoz v ulici Tyršova
28
Krátkodobá změna otevírací doby České pošty Kralice na Hané
Omezený provoz v ulici Tyršova
1
Krátkodobá změna otevírací doby České pošty Kralice na Hané
Omezený provoz v ulici Tyršova
2
Krátkodobá změna otevírací doby České pošty Kralice na Hané
Omezený provoz v ulici Tyršova
3
Krátkodobá změna otevírací doby České pošty Kralice na Hané
Omezený provoz v ulici Tyršova
4
Omezený provoz v ulici Tyršova
5
Omezený provoz v ulici Tyršova
6
Přerušení dodávky el. energie 6.3.2025
Omezený provoz v ulici Tyršova
Omezený provoz České pošty Kralice na Hané 6.3.2025
7
Omezený provoz v ulici Tyršova
Kamenictví Nečesal - 7. 3. 2025
8 9
Dětské šibřinky 2025
10
Omezený provoz České pošty Kralice na Hané 10.3.-14.3.
Zelenina Juvita 10. 3. 2025 - z technických důvodů zrušeno!!
11
Omezený provoz České pošty Kralice na Hané 10.3.-14.3.
Nabídka brigády - Kralický Háj
Informace o činnostech sociální práce na oddělení sociálních služeb a opatrovnictví
12
Přerušení dodávky el. energie 12.3.2025
Omezený provoz České pošty Kralice na Hané 10.3.-14.3.
13
Omezený provoz České pošty Kralice na Hané 10.3.-14.3.
14
Šibřinky
Omezený provoz České pošty Kralice na Hané 10.3.-14.3.
Prodej živých ryb - 14. 3. 2025
15
Chovatelská přehlídka trofejí
16
Chovatelská přehlídka trofejí
17 18 19 20
Omezený provoz České pošty Kralice na Hané 20. 3. 2025
21 22
4. Reprezentační ples městyse Kralice na Hané
ZD Kokory - prodej masných výrobků 22. 3.
23
Bazar 23. 3. 2025
24 25
Nabídka brigády - lisovna Linaplast
26
Oznámení o přerušení dodávky el. energie 26.3.2025 12.30-14.30
Oznámení o přerušení dodávky el. energie 26. 3. 2025 12.30 - 14.30
Oznámení o přerušení dodávky el. energie 26.03.2025 12.30 - 14.30
Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie - 26.03.2025 7.30 - 14.30
27
Kominictví Urbášek 27. 3. 2025
28 29 30
31
Oznámení o přerušení dodávky el. energie 250100462
Oznámení o přerušení dodávky el. energie 250100492
1 2
Odborný večer - Technologický klub - létavice
3 4 5
Sběr nebezpečného odpadu 5.4.2025
6
Drobečková navigace

Úvod > Úřad městyse > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.
Adresa elektronické podatelny: obec@kralicenahane.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Městys Kralice na Hané
Masarykovo náměstí 41
798 12 Kralice na Hané

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Po, Út, Čt      08:00 - 15:00
St     08:00 - 17:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)